martie 24, 2006


Oricat de izolat si singur te-ai simti, daca indeplinesti lucrarea ca fidelitate si grija , prieteni nestiuti vor veni sa te caute!" (Batran Alchimist)

Mi-am deschis ochii sufletului, asemeni unui orb care revede lumina, culorile si inca mai crede ca e doar un vis.
La inceput am refuzat orice mesaj pentru ca ma speriau, iar acum ca le pot intelege sensul , pot spune ca viata e fascinanta. Imi eliberez simturile catre exterior pentru ca toate semnele vin de la ceilalti oameni. Iar cand identific acea miscare divina am un insight puternic asupra unui aspect legat de mine. Petru ca totul din viata e un ghem de imagini, ganduri, trairi pline de sens pentru propriul destin.

" Modul in care un om isi accepta destinul este mai important decat insusi destinul sau." ( Wilhelm von Humboldt) Posted by Picasa