martie 04, 2006

Sincronicitate

Am inceput sa citesc "Taofizica" de F.Capra. Imi aduc aminte de trairile mele in legatura cu natura. Simteam totul ca o parte strans legata de vibratiile mele interioare in care ma puteam topi si deveni asemeni unei frunze, unui fir de iarba. Era o legatura atat materiala, corpul fiind alcatuit din aceeasi atomi ca si mediul care ma inconjura, cat si una spirituala, prin transferul de enrgie.
Totul are un sens; incep acum sa analizez cam orice moment neprevazut. Ieri, in parc am trecut repede pe langa mai multi porumbei care erau hraniti de un batran. Imediat ce i-am depasit au zburat toti deodata, incat m-a speriat zgomotul penelor batand aerul si am simtit ca ma ating. Apoi ramurile unui copac si-au revarsat semintele peste mine. Nu am gasit inca semnificatia acestei intamplari. Im momentul ala stiu ca ma gandeam la femomenul sincronicitatii, dezbatut la cursul de Psihologie Analitica.